nov
7

 Pénteken mentem dolgozni, csak éppen ment bent egy kis balfékeskedés, ami miatt nem tudtam dolgozni, és ezvégett idegállapotba kerültem, pedig én ritkán vagyok idegi alapon, de már eléggé benne voltam, és kicsit mondtam is, hogy ha nincs vágó és nincs számítógép, akkor mégis hogyan a faszban vágassam meg az anyagot? Ilyenkor mindig bevillan diktatórikus tanítónénim az áltiból, aki eztet mondotta a szájával nevelő célzattal:

- Ha azt mondom, fessed az eget kékre, akkor ne azt kérdezd, hogy hogyan, hanem hogy hol a festék!

Na, szóval szopolda volt a dolog kicsit. Érted, lelkes vagyok, jó vagyok, meg minden, de azért hogy minden nap feleslegesen csináljak sok dolgot, azt kurvára nem csipázom. No, persze főleg, amíg ingyen csinálom ezt. Ha kapnék már fizut, kevésbé zavarna.

Aztán hazajöttem végül, Danikolléga elnézését kérte, meg megérti, hogy pipa vagyok, de hát ez van, úgyhogy hazadobott kocsival. Aztán vártam a párrrrhrhrhrtnerem a koliban, és nagy csoportban filmet néztünk, Sex and death 101, aztán iccakaival haza, volt jó kis ihajjacsuhajja, meg nagy örömködés, aztán hunyika.

Reggel fel, mentünk Mamához ahol ott volt a legkisebb unokatesóm, Csongor, aki nagyon zabálnivaló volt, és vigyorgott folyamatosan, úgyhogy örült a burám. Aztán Hulk koliba, Mojruska meg haza. Volt egy kis este tehetségkutató műsorokkal, aztán megint jött Hulk, és most itten van, és dalol a fülembe :))

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr572429591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása