okt
30

Nem vagyok egy elalvós típus, de ma megtörtént; a 6:45-kor nyitandó 7:00 kezdődő munkahelyemre 7:05-re értem be, úgy, hogy 6:40-kor keltem. Hulk mondta, hogy Kicsikém, elaludtunk, 6:40-van, és mire a van-hoz ért, addigra én irgalmatlan káromkodások közepette felöltöztem és indulásra kész voltam. Szóval az elalvás jobban felpörget, mint egy kávé! Ráadásul világos volt, ez egyenesen döbbenetes volt. Tegnap ugyanilyenkor havazás (true story), ma meg ragyogó napsütés. Még csodálkozunk, hogy a Kárpátmedencében csak elmebetegek laknak!
De legalább az óraátállítás miatt aludtam volna el, és akkor szidhatnám azt, de nem, csak magamra foghatom, mert szerdára húztam ébresztőt kedd helyett. És most énekeljük együtt: I'm a loser babyyyyyyy, so why don't you kill meeee?

Sokat dolgozom továbbra is, a fizetésem meg igen csekély, amit így a fűtési szezon érkeztével egyre kevésbé értékelek nagyra. Most spórolok, és nem fűtök - rohadjak meg! - hétfőig! Ha ezt teljesítem, remélem az ELMŰ visszautal egy nagyon vaskos összeget, amiben legalább 4 nulla van! Drukkoljatok, hogy ne fagyjak meg! Addig is minden nap serényen sütök-főzök, hogy legalább a 20 fokot elérjem! Szégyen és gyalázat, hogy van munkám, és így kell spórolnom! Milyen tetű egy világ ez?

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr84878360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása