már
26

(Há' mé' nem kurvul már el itt minden, megírom a bejegyzést kínkeservesen, aztán eltűnik? De mielőtt az ideg elkezdett volna rángatni, rányomtam a jó öreg vissza goNbra, és szerencsédre visszagyütt a szöveg. Alant.)

Jaj, gyerekek, ez a kurva élet de rohanós! Nappalin csapatom a tanulást, közben teljes állásban dolgozom, és egyik helyről rohanok a másikra és a másikról az egyikre, és aztán visszafelé ugyanez. A minap azon kaptam magam a nagy iszkolásban, hogy piros a lámpa a gyalogos átkelőnél, és örültem, hogy végre kicsit pihenhetek! Ez már a vég.

Közben a tavasz meg baszik jönni, hát kérdem én, nincs igaza? Te idejönnél egy olyan országba, ahol ilyen kurva hideg van március 26-án??? Hát ugye, hogy nem.

Gyűjtök vadul Thaiföldre, a mostani fizetésemből egy laza 30 évig kell spórolnom rá, ha nyerek a lottón.

Hulk újra külföldön, Ázsiában izzad a 32 fokban, hogy egyem meg a kis szívét neki. Két hét múlva jön csak haza. Ha nem hoz nekem zsákban meleget, akkor kiborul a bili.

Újabb őrület vette kezdetét nálam, ugyanis elmentem egy keratinos hajkiegyenesítésre. Aki nem tudná, az én hajam olyan göndör, mint ide Nepál. Szkanderozni lehet a tincsekkel és eltörik a kezedet. De most egyenes, igaz, hogy a kezelés után, amitől egyébként még Lauryn Hill haja is egyenes lesz, nekem még kell vasalnom egy laza órát, és beng, máris nem akad bele semmilyen tárgyba, és nem kell kivágni esténként belőle a napközben összeszedett járókelőket. Mindezt 21 000-ért plusz a hajvasaló kurvára megérte, mert most például ilyen dolgokat tudok csinálni többek közt, mint fésülködés. Vágjátok, mekkora fless ez?

Most szeretnék venni egy e-book olvasót, mivel a tankönyveim akkorák, hogy sérvet kapok tőlük. Van javaslatod? Ugyanitt várom továbbra is az öt nyertes számot!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr935174592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása