jún
28

Nyugika, élek, nem vágták le a kezem, csak egy rohadt, tetű lusta vagyok, be is írtam magamnak az egyest, take it easy!

Egyébként voltam Balatonon 3 napot, abból a főnapunkon mínusz 223123 fok volt. Andikával kb. olyanok voltunk, mint akik kórházban vannak, feküdtünk az ágyban, mert a szobában csak két ágy volt, és lestünk kifelé, hogy jáj, dicsák, de kimennénk már! Azért nem panaszkodom, mert egyik nap forróság volt, az uccsó nap meg kicsit még az állomáson rá tudtunk dolgozni a bőrünk színére, úgyhogy legalább már nem vagyok kék!

Babám éppen egy másik országban dolgozik nagyon keményen, éppen hogy hazaér az évfordulónkra (ami egyébként, bocs, elnézést, a harmadik a sorban), De úgy fest, hogy nyaralunk is majd egy kis nyúlfarknyit, ami már nagyon ránk fér!

Közben oltatom magam HPV ellen, éppen a második oltáson vagyok túl. Kurva élet, hogy az egészségre mennyit kell költeni, és egyébként is mennyi bosszankodással jár. Ez nem jön be nagyon. Például két fogamban kicserélték a tömést, leszedték a fogkövemet, még kettőt betömtem, és beng 27 00, meg most éppen vészesen emelkedni látszik a dioptriám száma, rohadjon meg, arra meg csak az új szemüveg gyógyír, és a seggem a földhöz csapkodhatom, ha megúszom 40 000 alatt! Hát igen, ahogy az ember korosodik, egyre több sebből vérzik. 20 fölött már minden nap ajándék, még talán van egy hosszú kifutásom, aztán ennyi volt!

Nyáron még van egy-két dolog, amit nagyon várok, például a jó kis baráti körben eltöltendő Legalja Fesztivál, meg hát a Hajdúszoboszló a Babámmal! Nekem a nyaralás a kibaszott riviéra!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr614617838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása