jan
6

Eddig ez az év elég nagy retek, gyerekek, nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nálam sehogy se alakulnak a dolgok, sőt. Szerintem ez egy lassú, erőltetett világvége. Például január elsejére a semmiből belázasodtam. És mivel én egy olyan ember vagyok, aki még pár éve is max évente egyszer volt beteg, de az utóbbi években az évi egy is nullára redukálódott, így mikor külön költöztem saját magammal, nem tartottam fontosnak a lázmérő beszerzését a háztartásba. Ebből kifolyólag az év első szent napján ott ültem a kompjúter előtt köntösben és reszketve a láztól, a hónom alól meg kilógott a 40 cm-s bőrkötéses fali hőmérő. A kis higanyos járatából pedig a következőt olvastam ki: vegyél egy lázmérőt.

Vettem is. Jó, hogy kapni lehet, 3000 volt, a kurva anyját, kérdezte a némber, hogy milyet kérek, hagyományosat vagy digitálisat, mondom én magamban, hogy a színezett alkohol bizonyára nem fog elromlani, úgyhogy olyat kérek, de aztán később eszembe jutott, amikor éppen a 38 fokot ráztam ki belőle egy komolyabb hőmérőzés után, hogy milyen könnyedén nekikúrhatnám egy kemény tárgynak, aminek következtében szétfröcskölne az a kis falatka festett alkohol a szőnyegen például.

Lázasan dolgozni nagyon nagy fánki, főleg a szolgáltatói iparban, vendégekkel, hm, nyami, nyami! De sajnos más megoldás nem volt. De legalább csütörtökön elmentem a házidokihoz. Jónapotkívánok házidokinéni, még sose voltam itt, éppen csak egy éve élek a kerületben, jól van, üljön le, hadd tapizzam és hallgassam a testét.
Felírt nekem antibiotikumot, oszt minnyá más a gyerek fekvése.

Ha már tabika! Újra szedem az antibébit, igazából én utálom a stresszt, hogy becsúszik a gyerek, szegény Hulkra szívesen felerőltettem volna 5-6 kotont egyszerre, de féltem, hogy elillan a romantika. Szóval nem jön ez be nekem, de például vannak ennél jobb ötleteim; az egyik hogy szedjen inkább ő valamit, a másik, hogy egyébként is miért nem vizsgálják meg alanyi jogon az embert, mielőtt szétbaszkurálja a hormonháztartását és elkölti foggátlóra 3 nyaralás pénzét, hogy egyáltalán termékeny-e? Ha ne adja isten, amikor itt lesz az ideje, és kiderül, hogy nekem csak úgy nem fog összejönni a gyerek, akkor milyen cifrákat fogok káromkodni és hány mit fogok örökre elátkozni szerintetek?

Hulky egyébiránt most külföldön dolgozik egy hétig, nagyon hiányzik, mert eddig idén még csak betegen találkoztunk, a sok takonytól meg nem nagyon láttam ki a szemüregemből, meg gondolom neki se volt könnyű felismerni a hörgő, rudolf-orrú szörnyben a szerelmét, szóval vehetjük úgy, mintha idén még nem is találkoztunk volna. Nagyon hiányzik a bugris.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr395001661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása