jan
22

Babám külhonból nagy nehezen hazatért, cukifej voltam, és kimentem eléje a reptérre. Hát nem valami nagyon kaland a pusztán átrobogni a reptér felé, annak tudatában, hogy onnan sehova nem fogok felszállni, max - ha ennyi távollét után maradt még belőle valami - egy rózsaszín felhőcskére és egy taxiba, ami hazahoz minket. És lőn.

Aztán volt Django, sajnos nem ütött akkorát, mint az összes többi film, nagyon sajnáltam a dolgot, mert az eddigi összes után Bazsikával éjt nappallá téve dumáltunk és elemeztünk és istenítettünk és ámultunk! Szóval ez nagyon hiányzott. Viszont ettünk egy nagy retek hamburgert az Akadémia utcában.

Hétvégén behoztunk minden lemaradást Hulkkal, többször is. Plusz csomó házi szerelést félretettem neki, amíg távol volt, úgyhogy volt mit pótolni.

Volt nálam szerelő is, aki kicserélt pár dolgot, és olyan boldog voltam, hogy csak 5000-t kellett fizetnem. Kinek a pap, kinek a papné!

A lottón továbbra sem nyertem, pedig állatira minden héten játszom, rohadjak meg, és nagyon kellene már anyucinak a szomszéd lakás, de hiába. Egyesem már volt, de az csak -225-öt fizet, amivel nem vagyok beljebb. Na, talán majd jövő héten!

Tegnap este pár szemét állat sittes zsákokat és mindenféle építkezési hulladékot ürített egy kamion platójára, de vagy egy órán át. Olyan volt, mintha 20 másodpercenként mennydörögne az ég. Majdnem ledobtam rájuk egy kenőkést az erkélyről.

Egyébként nagyon érdekesen aludtam, éjféltől kezdve félóránként felébredtem, és minden alkalommal megállapítottam, hogy juhúúúú, még mindig nincs reggel hat, mennyit alhatok még, te jó ég! és ez ment egész éjjel. Végig örömködtem az estét ebből kifolyólag, mert az éjszaka túlnyomó részében nem volt reggel 6, aztán persze reggel hatkor kicsit letörtek a szarvaim, mert reggel 6 lett és fel kellett kelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr505033778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása