aug
20

A tegnap este elég hárdkórra sikerült!
Ott kezdődött, hogy mentünk Ed Rushra Zépébe! Pintyivel előtte kis iszoga, aztán be! Ed Rush verette rendesen, nagyon király volt, Dynamite is állati nagy arc, imádom őket, hatalmas bulit csináltak! Kiugráltam a lelkem, és ez nagyon rám fért.
Aztán! Még kicsit ittunk kint, csatlakozott hozzánk Eszti meg Dominika.
Aztán mentünk Blue Riverre, jó nagy kemény zene volt, úgy mint kilencvenes évek összes fos, magyar zenéje, mint például Szomorú szamuráj meg a Szerelem is napolaj. Röhögtünk táncoltunk, Eszti meg Domi is velünk jöttek, aztán ott még összefutottunk végtelen ismerőssel, úgymint Tamás például, meg kedvenc exkollégám, Danika, és még sokan mások, de nagyon fel voltunk pörögve, én kicsit becsíptem, de még talán éppen nem nagyon. Andor értem jött, de ő hulla volt, úgyhogy együtt szépen megindultunk, már majdnem ölben vitt, olyan fáradt voltam, aztán megérkeztünk, míg ő elment lezuhanyozni, én szépen befészkeltem magam az ágyba, és beng, mire készen lett, én már ezerrel aludtam.

Reggel jött értem Vater unsere meg Ecskes, és mentünk Zsombika szülinapját megünnepelni nagy családi banzáj keretein belül, állítólag este lesz neki majd valami tüzijáték is a tiszteletére.
 

A kérdés pedig: Este Shy FX vagy nem Shy FX?

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr671326139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása