jún
24

Manson is M-A-C-et használ

Címkék: álom | Szerző: m01ra | 10:21 am

Sajnos míg Bazsitól hazaértem, sokat felejtettem az álmomból, de azért igyekszem visszaemlékezni!

Az van - és ezek most a valóság elemei -, hogy mikor még a rádiónál dolgoztam, simán lógott egy olyan a levegőben, hogy majd amikor a Volton fogunk dogglozni, akkor Manon is bejön a kihelyezett stúdióba, és akkor majd ugye csinálok vele közös képet. De ez mindez szertefoszlott, amikor megszűnt a műsorunk.

Erre én ma azt álmodtam, hogy mentem Nagyihoz a hétvégén, és mit látok? Éppen ott szállásolnak Mansonék! Hát majdnem kiugrottam a bőrömből, és elkezdtem velük beszélgetni, hogy mi lesz a koncerten, meg hogy hogy itt laknak, és kiderült, hogy Nagyit ismerik régóta valahonnan (asszem valamelyikük anyukájával együtt dolgozott még régen), és éppen fürdeni készült Manson, és kérdeztem, hogy milyen sminket használ, és mondta, hogy M-A-C-et, és röhögtünk, hogy én is. Aztán jött a családom többi része, mert szokásos heti egy nagy családi ebéd volt, és kértem Gerit, hogy csináljon fotót úgy, hogy a zenekar meg mi mindannyian rajta legyünk a képen. És lőn! És olyan boldog voltam, hogy azt szavakkal nem lehet leírni!

Február 15-e óta, vagyis amióta tudom, hogy jönnek, annyira rá vagyok feszülve, mint Jézus a keresztre! Portisheadért és Mansonért lennék képes kiadni bármennyi pénzt, hogy élőben láthassam őket zenélni! Portishead nem hinném, hogy jön a közeljövőben, még soha sem jártak itt, Manson mondjuk már volt pár éve, de akkor még kis diák voltam, nem volt pénzem rája.

A másik álmomat tegnap álmodtam, mikor a migréngörcsöm elaltatott délután. Az volt benne, hogy telefont akartam venni, és vettem is, úgy nézett ki, mint egy kis tégely, és a tetejében egy aranyhal úszkált, de egy igazi! Mint mondjuk valamelyik telefonban bluetooth van, ebben aranyhal. És valahogy leejtettem, és az aranyhal kiesett a szőnyegre, és Ildi kutyája meg akart enni, és Ildinek óbégattam, hogy mentse meg a halat, és ahogy Ildi odafutott, rálépett a halra, és eltaposta véletlenül. És akkor sajnálkoztam, mert így már nem érvényes a garancia.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr901205093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása