jún
11

Enyém a világ!

Címkék: régen monológ | Szerző: m01ra | 12:28 pm

Sajnálom, hogy tegnap nem működött a bloghu, mert annyira jó formában voltm, úgy éreztem enyém  világ, valahogy minden jó volt, és úgy éreztem, mnden rendben lesz mostantól. Sokat dob a hangulatomon, hogy Hannácska otthon van végre!

Ma voltam a régi gimimben, ahol kereken öt éve nem. Kemény volt visszamenni. Tényleg minhta órára mentem volna, minden ugyanolyan. Minden tanár emlékezett rám, kérdezték mi van, hogy vagyok... Mondjuk én utáltam oda járni, de muszáj volt bemennem visszakérni az angoltnárnőtől a száz éve kölcsönadott Szerelem a kolera idejént.

Mindjárt megyek shoppingolni Andikával, aztán meg hazaiszkolok, kicsípem magam, és találkozom Schwarzieval!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr971178576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása