Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
16

Azt javasolják a nőgyógyászok, hogy a fogamzásgátlót bizony három évente illik felfüggeszteni három hónapra, hogy megnézzük, működnek-e még a dolgok. Hát nálam most jött el a szünet ideje. Be voltam / vagyok tojva, mert a legnagyobb rémálmom, hogy úgy leszek terhes, hogy azt nem akarom. De Hulk támogat a projekt megkezdésében, pedig megmondtam neki, hogy 10 km-s körzetben nem szeretnék gumi nélkül farkat látni ebben a három hónapban. Még fotón sem.
Egyébként az a véleményem, hogy igaz, sok rosszat hallani a gyógyszerről, meghízol, lefogysz, hormonokkal Jengázol, meddő leszel, stb., de mindezek ellenére a világon a két legrosszabb dolog, ha abortuszra kell menned, vagy ha úgy hozol a világra gyereket, hogy nem is akarta őt senki. Nem igaz?
Eddig én voltam a gyógyszerfelelős, most Hulk lesz a kotonfelelős. Remélem helytáll! Izgatottan várom az első ördögszarvas, csípős paprikás és üvegszilánkos darabokat!

Voltam strandon, mert kb. mostanában minden hétvégéhez hozzácsapok egy nap szabit, hadd pihenjen ez a jó kis munkaerő!

Közben Hulkkal vettünk közösen egy kétszemélyes paplant. Ez már majdnem olyan, mintha együtt laknánk! Mostanában nagyon jól vagyunk! Villámlik, mennydörög, ez tényleg szerelem! Annyira együtt vagyunk most. No, azért az apám ütötte sebek még mindig kurva sok gondot okoznak nekem, küzdök is vele keményen. El kellene mennem igazából egy pszichológushoz, de egyelőre semmiképpen se futja rá. Ha nem veszek BKV bérletet, éppen 10 000 Ft-t tudok félretenni havonta. Fuck!

Jaj, még el kell mondanom, hogy mennyire utálom a sportközvetítéseket, és számomra például egy-egy focimeccs vagy Forma1, az nálam vetekszik a hangyafoci ingerületszegénységével. De az Olimpiát úgy nézem, mintha odaszögeltek volna a monitorhoz, kipeckelték volna a szemem és a fülembe bevezették volna a Kossuth rádiót direktbe. Úgyhogy szép volt, gyárekek, büszke vagyok Rátok!
De a megnyitón megesett velem egy fura eset. Néztük felvételről valamelyik délután Andikával, oszt mit észlelek egyszer csak? Úgy elaludtunk, mint ide Nepál, mert olyan fuckin' unalmas volt, hogy ilyet már rég láttam. A gáz az volt, hogy én fél 5re járok dolgozni, és 4-kor riadtunk fel egy tenyérnyi nyáltócsából, úgyhogy volt utána iszkolás rendesen! Egyébként az volt életem legjobb alvása!

Így állunk. A hétvégén még lecsapatjuk ezt a nyarat egy kis Velencei-tóval, meg sok édibédi rokonnal.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr594715012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása