dec
29

 Eltelt a karácsony, aludtam is kétszer egymás után. Évek óta nem volt ilyenben részem, de hát az alvás olyan, mint a biciklizés, akármennyit hagysz ki, mindig ugyanúgy megy!

Hétfőn még rokonoztunk egy keveset, aztán nálam vendégeskedtek a legcukibb rokonaim, imádnivaló Hanikámat összevissza csókolgattam, úgy imádom őket, hogy tényleg patakzik a könnyem az örömtől!

Közben vártam haza Hulkot, kedden napközben főztem Bazsikának ebédet, megebédeltünk, és istenien beszélgettünk, mindig úgy beszélgetünk, hogy ha lenne verseny tartalmas beszélgetésből, akkor mi tutira olimpiai bajnokok lennénk belőle.
Este visszatért, és nálam hált, keményen bealudtunk a Zuhanás című filmen, pedig nagyon szép és jó film, csak én voltam hulla.

Közben tanulok, mert 2-án zh-t írok, ami fantasztikus, mert 31-én még dolgozom! De amit ez az év elvett, azt majd a következő visszaadja, mert minden munkaszüneti napunk hétfőre, keddre, csütörtökre vagy péntekre esik! Hurrá! Szeretem a munkám, de aludni is szeretek, így a kettő együtt, szimbiózisban meg is valósulhat jövőre!

Tegnap eldugult a wc-m, ne tudd meg! Hogy rohadna meg! Boldog karácsonyt!

Tegnap hat nap távollét után újra találkoztam a Kincsestárammal, és romantikus esti programként a lefolyóba öntögettünk konkrétan pénzt, lehúztam a wc-n 1700 Ft-nyi Mr Mászkült, és semmit sem ért, még csak le se folyt kb. Ma veszek háztartási sósavat. Remélem nem mar lukat a lakásba. Meg a szemgolyómba. Meg a testembe. Van már azon elég lyuk.

De Hulkkal aludtam, olyan felemelően isteni volt, ennyi nap kihagyás után meg pláne!

Közben felfázás tüneteit produkálom, plusz a mercédesz is bent parkol, úgyhogy áldás van bőséggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr233503663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verots 2011.12.29. 11:37:30

hahó, csak annyi, hogy hónapok óta most röhögtem újra hangosan egy bejegyzéseden, szóval örülök, hogy lassan, de biztosan sikerül visszazökkenni a régi kerékvágásba! BÚÉK!

m01ra 2012.01.05. 12:27:32

köszönöm a kedves szavakat! kisebb-nagyobb zökkenőkkel, de majd csak helyre áll a rend :)
süti beállítások módosítása