Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
1

Vasárnap Ikeában voltunk, vásároltunk még egy raklapnyi dolgot a lakásba. Már egész kevés hiányzik. Aztán egyszercsak látom, hogy Hulk keresett. Visszahívtam. Azt mondta találkozhatnánk.

Olyanok voltunk, mint egy első randis, kamasz párocska. Itthon már kevésbé. Jó, hogy rendet raktam.

Másnap nála voltunk, ő tanult, én meg múlattam az időmet, és végre nem pörgött az agyam azon, hogy mit kell rendelni, kivel kell beszélnem, kinek, mit kell írnom, hol kell mit intéznem, és főleg, hogy él-e még Hulk. Úgyhogy jó volt. Egy munka- és agyalásmentes nap.

Aztán hazajöttünk, és jó nyugger módjára bepihentünk.

Sajnálom, hogy mélyebb részletekbe nem megyek bele, de nem engedhetem meg magamnak ezt egyelőre. Tudom, hogy esz' a fene, de majd talán később.

Elvileg csütörtök este elhálom az első éjszakámat a Lakásban. Rém izgatott vagyok! Csak még kell vennem internetet!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr353346263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verots 2011.11.02. 10:44:10

Bocs, de muszáj indiszkrétkednem, elvégre nyilván azért osztod meg a nyilvánossággal a dolgaidat, hogy a nyilvánosság reagáljon is valamit... és nem a szexszel kapcsolatban.
Most tulajdonképpen újra össze akarsz jönni Hulkkal? Eléggé így jön le, de közben meg az utóbbi pár hónapban tényleg csak arról írtál, hogy x boldog pillanatra 10000x fos esett. És értem, hogy még mindig szereted, ez tök egyértelmű, meg nyilván Ő is Téged, de most akkor mi van? Dugtok, de nem jártok? Ez ilyen se veled, se nélküled-dolog?

m01ra 2011.11.06. 22:59:16

Igazad van, de mint az állat. Tényleg. De mivel a dolog nagyon törékeny és képlékeny, és széles ismeretségi körömben is olvassák a blogot (Hulk ismeretségi köréről nem is beszélve), nem engedhetem meg magamnak és Hulknak sem, hogy kitérjek arra, hogy mi is van a szívemben/szívünkben. Egyelőre ezeket egymásnak kell elmondanunk. Azért nem maradok szó nélkül :)
Türelmed köszönöm!
És még valami: Fuckbuddy viszonyról nincs szó az én életemben, soha nem is volt és magamat ismerve ilyen soha nem is lesz.

verots 2011.11.07. 07:42:44

Köszi a választ! :) Értem. És pont azért kérdeztem rá egyébként, mert nem tűnsz olyan "fuckbuddy-viszonyban" élő típusnak. Hát, követem az eseményeket akkor.
süti beállítások módosítása