feb
25

 Harrrmatos jóreggelt, kedves gyerekek! Felvázolom én, mi a dolgok állása!

Hétfőn volt adáska, plusz előtte szitteltem, este meg jött velem haza a Kincsestáram. Kedden jöttek hozzám a táncosok, jól együttműködünk! Aztán szittelés, aztán volt kedden még valami, de lehet, hogy csak a dögrovás, mert megfáztam, a kurva mindenit! Úgyhogy asszem hazajöttem. Viszont Ildike közben járásával megtudtam, hogy Portishead koncert lesz nyáron, előre végem van, de pont úgy, mint mikor két éve februárban megtudtam, hogy Manson koncert lesz! Totális észvesztés!!!!

Szerdán azt hittem jön Hulk, de nem jött, és kiderült, hogy mind félreértettük egymást, de természetesen én megbántódtam, hogy rohadnék meg! Közben még betegebb lettem egy kicsit.

Csütörtökön szittelés, aztán mentem osztálytalálkozni, nem voltunk sokan, ám annál többet röhögtünk együtt. Aztán Hulk értem jött, és mentünk együtt haza.

Uh, de kibaszott izgalmas volt ez a pár nap! Még mindig remegek!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr972690080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása