aug
3

KEDD - Tálentum

Címkék: családom munkácska röhögök | Szerző: m01ra | 5:13 pm

Rólam tudni kell, hogy a beszédhangom ugyan több férfi szívét töri össze, mint bárkié e bolygón, de sajnos az énekhangom csak egy repedt fazékéval vetekedhet. Egyébként még hozzátenném, hogy többen kérdezték tőlem, hogy jazz énekesnő vagyok-e, csupán a beszédhangom hallva, de amint meghallják, ahogy énekelek, ott mindig végetér valami.
Na már most. Én persze viccből és játszásiból szoktam "énekelni" dolgokat. Ma például az Andy Williams féle Love Storyt.

Moira: Ezzel indulok majd az X-Faktorban.
Öcsém: Inkább az X-Aktákban.

Voltam a munkaügyi központban, és azt mondták, hogy majd a végzettségemnek és a legutóbbi állásomnak megfelelő állásokat fognak kiközvetíteni nekem. Nyilván minden budapesti rádió és tévé a hajléktalanok között keresgél munkatársakat.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr1002196286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása