Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
17

 Tegnap megnéztem a jó kis Grey's Anatomyt, már megint ütött. Aztán Andorral mentem Planet55 koncertre, nagyon szép volt és nagyon jó, és az én szerelmem a legjobb fej széles e bolygón, úgyhogy nagyon jó volt az este! Aztán az itthoni dolgokról már nem is beszélve, minden eddiginél jobb volt, pedig az már szinte nem is lehetséges! Boldoggá tesz engömet ez a gyárek!

Egyébként meg tegnap is meg azelőtt is kurvára fájt a fogam, már majdnem sírtam néha, de túléltem. Szerdán megyek pszichológushoz, és írnom kell neki, hogy mikor törnek rám ezek a pánikrohamszerűségek, nem olyan könnyű ez ám...
Plusz a pénteki állásinterjús cuccra is kell írnom három szinopszist/forgatókönyvet, hogy hogyan kivitelezném az elképzeléseimet, és hétfőre el kell küldenem, "de nem megy az olyan könnyen faluhelyen"! Úgyhogy írok újabban orrba-szájba.

Ma elvileg Foxocskánál lazulgatok egy kicsit, aztán meg vasárnap Balázskához megyünk, és elvileg a cukorkám nálam alszik vasárnap éjjel is, mert végre olyan hétfő virrad, amikor egész délelőtt semmi dolgunk! Jipi!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr641455671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása