okt
12

 Lehetnék még annál is szerelmesebb, hogy két napig nem találkozunk, és aztán kábé sírva öleljük egymást, miközben mindketten azt hajtogatjuk, hogy jézusom mennyire hiányoztál!?

Szóval tegnap átjött hozzám, itt is aludt. Eközben meg kicsit beteg vagyok, de nem nagyon, csak megfáztam a múltkori esős buliban. Kurva eső meg esik, csak esik, nekem meg nincsen egy rendes téli cipőm vagy csizmám. És egyébként is, mért van az, hogy az anyukám fossá hordott egy csizmát a 70es években, majd kicsit a 80as évek elején, és még én is rátettem egy lapáttal az elmúlt 5 évben, és az még mindig csizma, míg az enyém, amit 4 éve vettem, pár tél után a kukában pihen az ötödik új talpával nagyon elgyötörve?

Ja, ma voltam "állásinterjún". Az emberem azt mondta, hogy igazából nincsen számomra állása, csak behívott dumcsizni.

Dolgozni akarok!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr471444963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása