aug
4

Jó is volt, rossz is volt, de összességében sajnos közepes a dolog, mert voltam a pokolban.
Pénteken indultunk, Csipiékkel meg Andorral meg Disztrojjal, fantasztikus volt az utazás, hát még a megérkezés! Csodálatos helyen voltunk, saját tóparttal, pázsittal, renddel, tisztasággal. Ildivel, Attival meg Andorral voltam egy szobában.
Nagyjából 50-en voltunk, hazudtoljatok meg, ha tudtok.
Aztán este bebasztcsiztunk, de nem mocsárra, vagy undorittttóra, csak kicsit.
Aztán másnap sajnos befalsult a dolog, mert (talán még nem is írtam erről, majd később szánok neki egy teljes posztot) pánikrohamszerűségem volt, hosszú órákon át. Nem tudtam mit csinálni, csak alvással múlt volna el, de úgy vert a szívem, hogy nem bírtam volna elaludni. Úgyhogy idegeltem, és úgy éreztem, hogy mindjárt begolyózom. Plusz eléggé leterhelt, hogy Andorral ilyen kurva sok időt együtt voltunk, tényleg sok volt, már minden kis izével felbaszta az agyam, de azért le még nem ordíthatom a fejét, meg igazából édes, csak sok volt együtt ennyit. De azért romantikáztunk is, meg a másik is.
Meg azért összeszámoltam én ezt gondolkodás nélkül, hogy a táborban jelenlévők közül 8 srác akart valaha tőlem valamit, és ez azért kemény. Némelyikkel volt ez-az a maga idejében, de egyikkel se kerültem komolyabb fizikai kontaktusba soha.

Aztán szombaton lejöttek még annál is többen, mint eddig, ez a nap volt a tré az agyi túlműködésem szempontjából, szétbaszott az elektronikus zene ilyen ipari mértékben, plusz a seregélyeket űzték bombarombantással, méghozzá max 10 percenként, ettől is csoda, hogy nem golyóztam be.
Aztán. Lent volt kedves Flóra, meg igazából mindenkit nagyon csipáztam ottan.


Uccsó nap volt a tutika! Tavaztunk, szuper volt, napoztunk, sütöttünk, ettünk, dugtunk, röhögtünk mindannyian együtt, de a végére megfogyatkoztunk! Maradt Lami, Fox, Betmen, Ancsa, Gabesz, Pintyi, Bohóc, Andor és a cuki Moira, és ordítva táncoltunk, énekeltünk, szarrá röhögtem magam, Andor kicsit már sok volt nekem, de azért jól beittam, és nem nagyon törődtem semmivel, furcsák az érzéseim, fele annyira sem hevesek, mint a Legalja feszt előtt voltak, nem is értem, hogy akkor mi volt, vagy hogy most mi van.

Minden esetre a csúcs az volt, mikor tegnap Lami elkezdte gúnyolni az MC-ket a következőképpen:

Puttyó henz ápp in di errr, puttyó madafaka henz ápp in di err! Puttyó henz, puttyó err, madafaka puttyó, puttyó err, madafaka errr, puttyó henz in di err!

Nagyon sok kép is készült, majd adagolom, ha megérkeztek!

El kell mennem orvoshoz a "pánikrohamokkal", mert már nagyon gyakran vannak és nagyon sokáig tartanak. It's not so funny.

... és ugyanitt: kérek munkát.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr291287322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása