júl
23

Kedden volt az, hogy Andikával találkoztam x-kor, mert hogy veszünk neki cipőt, ennek az lett a vége, hogy én vettem cipőt, bassza meg a menyét!! Méghozzá kettőt, de egyik dögebb, mint a másik. Aztán kis pajkos kedvesem is becsatlakozott a dologba, no meg Andika huga, és mentünk a reptérre flesselni a gépeken, és sírni és anyázni, hogy mért te mész Dubaiba, rohagggyá meeeeeeg, méééé nem ééén???
Na, jó, nem. Andikának volt ott egy kis ügye munkából kifolyólag. Én meg gndoltam, hogy Andorral elromantikázunk kicsit a zúgó gépek alatt. De ez nem jött össze, mert túl későn értünk voltna ki, úgyhogy mi szépen leléptünk ketten, Andikáék meg mentek tovább.
Ütős sztori volt, mi, bazz? Aztán Bazsikánál aludtam, nagyon sokat és nagyon jót dumikáztunk.

Aztán szerda. Jó öreg szerda, elmentünk Bogi meg Pintyi meg én strandra. Lebarnúttam!
Aztán Zépéjjjben ugye volt a Kvinbáj, hát a kurva mindenségit annak a sok embernek! Túl sokan voltak, majdnem megpusztultam, főleg, hogy féláron akartam a sört meg a gintonicot meg a fröccsöt venni, csak éppen nem ahhoz a pulthoz sikerült beállni, ahol ez megvalósulhatott volna, a Zépéjj szarjon pankokat!!!
A koncsertó nagyon fasza volt! Jobb lett volna, ha nagyon hárdkórul tudok ugrálni, de a nagy tömegben nem lehetett, meg a kis szívcsücsök is végig fogta a kezemet, és csak néha őrültem meg teljesen a zenétől, és akkor ugrabugráztam. Plusz kurva jófej az én barátom, mert Andikát a nyakába vette, aki még soha életében nem látott semmit egy koncerten sem, mert olyan kicsi. Úgyhogy bevágódott nála is.
De még ott volt Gabesz, Gergő, Dóri, Karcsi, Linike, és még páran.

Aztán Andorral mi még beugrottunk Könyvtárba, hogy találkozzunk Danival, aki kurva nagy arc, és imádom, és ő már az elejétől fogva drukkolt nekem meg a fiatal fiúnak, akivel már vagyok, méghozzá nagyon boldog.

Aztán az Astoriától elsétáltunk a Gellért térig romantikusan ketesben, ott ültünk pár órát, beszélegettünk végtelenül sokat, a csőrözésről már nem is beszélve, közben jött oda hozzánk egy 15-16 éves körüli párocska, hogy van-e kimenő hívásunk, mert felhívnának valakit. Mondtam, hogy ha a kezedbe nem is adom a telefont, írok egy sms-t neked róla bárkinek. Azért jutott ez eszembe, mert én ugye pesti vagyok, és hallottam már ezt-azt, no, meg nagyon vág az eszem, ha arról van szó, hogy jótékonykodni, de eközben mégsem lúzerré válni, szóval ezért vagyok én ilyen hihetetlenül jóarc. Úgyhogy segítettem a párocskán; megírtam anyának, hogy bizony Zsófi késik!
Aztán kurva vagányul megkérdeztük a helyi londínert, hogy van-e nyitva itt valami a környéken, ahol esetleg kicsvarhatnánk a gyíkot, és erre betessékelt minket a hotelbe, hát mondanom sem kell, hogy majdnem kicsaptam, imádom a hoteleket, hotelszexuális vagyok, hotelofil, és elég szép a Gellért Szálló.
Aztán onnan visszasétáltunk Pestre, végig a Kálvinhoz, onnan a Ferenc körútig, onnan a Blahára, közben beköszöntünk az egyik sörözőbe, ahol Pintyő is volt, csak már éppen bealudt. Ezenkívül ott ült még az asztalnál egy múltkori kalandom, akiről nem is tudom miket írtam, de még a régi blogban, és beszólt valami jó parasztot, mikor konstatálta, hogy Andor barátnője vagyok a továbbiakban, aztán mi mentünk is el. Ettünk még egy dzsájroszt, aztán megvárta velem az első trolimat! Imádom!!!


Ja, még valami!

Tegnap előtt elütött egy BUSZ!!!!!! Mikor éppen mentem Andikával talizni, áaztán mesélem neki, hogy te, engem ma elütött egy busz, akkor mondja, hogy ahhoz képest milyen jól nézek ki, de aztán mondtam, hogy nem ment át rajtam, csak ahogy álltam a megállóban, nem állt meg időben, és felökött, de nem estem el, csak nekem jött finoman, a kurva anyját.


Andor hazautazik ma, és lehet, hogy csak hétfőn jön haza, de nem baj, mert én meg Velencére megyek holnap rokonaimhoz Andikával! Imádom a rokonaimat!! Már csak munka kéne! Nem tudsz még mindig semmit????

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr801263070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása