máj
11

 Na, megint kiderült, hogy nem fiatalodom, no, nem volt ez egy ilyen egyszerű megállapítás.

Mellettem éppen zajlik egy házibuli, és két dolog lebegett a szemem előtt:

a) átmegyek, hogy ugyan, nyomassátok már halkabban a muzsikát, más holnap dolgozik.
b) átmegyek egy üvegborral (ami természetesen nincs itthon soha), és átmulatom velük az éjszakát.

A döntést gondoltam egy cigi mellett megvitatom magammal, majd mikor kimentem az erkélyre, és a házibulis erkélyen egy lányka észlelte, hogy kint vagyok, ijedten a többiekre néz, és felteszi a mindent eldöntő 25 milliós kérdést: az a néni vajon mért nem alszik?

Szóval a sorsom megpecsételődött. Új életszakaszba léptem. Éppen véletlenszerű az egybeesés a nénizésem ügyében, mert most lettem 28 éves. Uh, emlékeztek még, mikor elkezdtem írni a blogot, érettségi előtt álló kisfaszom 19 éves voltam? Fel tudjátok ezt fogni? És hányszor írtam, hogy faszt zsörtölődik a mammer, amikor mi bulizunk? Lesújtó. Változnak az évek. Ha kiadnám ezt könyvben, nagyjából 20 000 A4-es lap lenne teleírva. KÉTOLDALASAN!

A szülinap fáin volt, a barátom elvitt a Fajok eredetére Mucsiékhoz, elég parádés a színdarab. Aztán, mint kiderült, nem hiába kellett engem távol tartani az otthonomtól, mert közben Bazsika és Andika felcsempészték a barátaimat és sok fincsi kaját a lakásomba Anyu és az ő pótkulcsának közreműködésével. Tényleg szuper volt!

A munka még mindig megy, remélem megy még ennél sokkal jobban is, mert jobb szeretek Hawaiin láblógatni, mint a penetráns BKV-n bliccelni. Jó, a bliccelésből is kinőttem már, tudom, fogd be!

Sokat sportolok újabban, sajnos még mindig nem lehet kenyeret vágni a seggemen, de talán el lehet morzsolni rajta egyet, ha nincs rajta a héja. De például tollasozom és csinálom a tornát nálunk. Már csak az evésről kéne leszokni és minden rendben lenne.

Na, megyek lefekszem, addig is mindenkinek egy nagy, izmos fákjú, aki nem tudja, hogy vannak szomszédai is!

Azért lehet, hogy revansot veszek és az új Triumph szettemben is villantok egyet az erkélyen, hátha azt hiszik, hogy én vagyok a táncosnő.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr844501503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása