már
6

VASÁRNAP - Számvetés 2010

Címkék: számvetés | Szerző: m01ra | 11:45 pm

 Már egyszer nekikezdtem, csak a köcsög állatja valamiért nem mentette el, hát most, tessék, újra!

Január: Szopkodás a kertévében. BKV-sztrájk. Mi kell a nőnek rovat elindul itten. Ózonban kezdek pultozni.

Február: Még pultozás, kertévé hitegetésének hátat fordítok. Szerelmesebb vagyok eközben, mint valaha. Mátraszentimrén stúdiós kirándulás a nászutas lakosztályban. Hanikára vigyázgatok.

Március: Cukrász vb-nek videó, Roxynak reklámszpot, érettségi taller a 3. gimis osztályommal, sokat bicajozom, nem jön a tavasz, angol tanfi indul, temtévénél vágói állást pályáztam.

Április: Angol ezerrel, JJ-ben sokszor vezetek műsort, megszületik az unokatesóm, Csongor, inhüvelygyuszkó, Balcsi Totóékkal, konferanszié voltam, és GPS hang egy nosztalgiavonaton. Hulk haját elkezdem magam vágni.

Május: Afrikai last minute nyaralás, itthon közben 8 fok, idegeskedem, hogy nincs munkám, Hulkkal zűrös időszak, nyelvvizsga. Ózon.

Június: Még mindig 10 fok, Mamukám kórházba kerül, sokat Kármánban, hó közepétől végre jó idő, Ózonozok, megvan a nyelvvizsgám, Bánki Jazz Fesztivál Hulkkal, ANdikánál párszor napozom.

Július: Balcsi Andikával, Öcskössel, évforduló Hulkkal, EFOTT, Ózon.

Augusztus: Újra lehet kommentelni, Velencén voltam Hulkkal, Ózon, munkaügyi központ regisztrál, első közös nyaralás Hulkkal Balcsin, Legalia fesztivál. Beüt az ősz.

Szeptember: Netes rádiónál kis átverős ingyen munka, új teló, hosszú megfázás, Lollipop cé műsorunk megindul, Egyetemi Napok.

Október: Qpa, Hulkkal újabb nehéz időszak, rohadt, tetü meló kezdődik sok engem átbaszással, isteni csajbuli Dónál.

November: Idegölő tévés meló folytatódik, itt a tél, farokcsont zűr, testem felvágása, sok napnyi cölibátus.

December: Totálisan kikészít a munka a pokolban, úgyhogy felmondok, helyette megyek plázába eladónak. Vörösmarty téren romantikus töki pompos a hóban Hulkkal, végezetül karácsony, majd Szilveszter a koliban.

 

Legjobb pillanatok: Afrikai nyaralás, Hulkkal Balatonon, családomban lévő gyermekek pesztrálása. EFOTT.

Legszarabb pillanatok: az idegölő, engem megvezető, rém primitív televíziós meló, akik azt hazudják, hogy bejelentenek, de nem, és még csak ki sem fizetnek, pedig a lelkem kitettem, és a műtétecske a farokcsont ügyben, és minden nap, mikor Hanika nem volt rendben.

Korábbi évek számvetései:

2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr172717055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása