aug
20

 Kedden voltam állásinterjún, Bécsbe szól a dolog. Meglátjuk. Aztán szerdán jelentkeztem egy rádiós állásra, ma volt az interjúja nekije, aminek az eredménye meg hétfőn derül ki. A kettő között pedig ott rejlik még egy Andikás-Bazsikás este, ami mint mindig, most is jól sikerült. Nem kell itten triciklire gondolni, ronda perverzek, csak megnéztünk két filmet, aztán a régmúlt eseményeit koncoltuk fel újra és újra, hörögve, sírva, vinnyogva röhögve.


Ezenkívül annyit szeretnék még elmondani (hogy szegény Dzsoni a mocsokban rohad), hogy kurva vicces volt ma, mert találkoztam Dorkával a Blaha környékén. Egy ótvar, szutykos kis krimóban megittunk egy sört, közben meg jót dumikáztunk. Ez idő alatt a semmiből megjelent Dani, volt kollégám, aki olyan jófej, és kicsit nosztalgiáztunk, meg felelevenítettük a régi, szép, munkás időket. Aztán ő el, majd megjelent Ági, volt csoporttársnőm, aki meg oltári jófej, és vele is kicsit elvihorásztunk. Szóval már eddig is jó volt a hangulatom (remek a hangulatom-tom-tom), de aztán elbúcsúztunk Dorkával egymástól. Én bicajjal sújtom a várost, Dorka a közösségi közlekedés járművein büntet. Ő lemegy az aluljáróba, mert a Móricz felé megy, én meg beállok az autók mellé a cangával, hogy én majd másfelé. Pirosról sárga, aztán zöld, indulok. A túloldalon Dorka elém ugik, jót röhögtünk. Aztán újra elbúcsúztunk, majd tekerek, mint az állatok állata, már a Keletinél vagyok, erre ki ugrik elém újra??? Beszartok, baze, de igazatok van; Dorka!!! Kurvára röhögtem, meg ő is, mert nem jó irányba szállt fel, egyem meg a kis mosolyát neki! Úgyhogy volt kacarászás megint, aztán ismét szedtem a sátorfámat, és úgy suhantam hazafelé, mint akit a Sátán kutyája kerget. Haza is értem.

Eközben egyébként Hulker Hulk-falván pihenget. Holnap én is betársulok hozá, két napot ott csillesedünk otthonában, majd felkerekedünk, és megyünk Balcsira. Kettesben! Annyira várom már!

Na, jó éjt, gyerekek, búcsúzik a füles mára. Talán még írok Hulk-falváról is. Mondom talán.

 

 

Ui.: Mit kéne vinnem?

6 napnyi fehérnemű
Egy harisnya
Bikinik
Gatya
Két szoknya
Egy mesés ruha, amiben ha Hulk meglát, égre emeli tekintetét, a meghatódottságtól könnyes szemekkel, és azt rebegi: köszönöm!
Strandkendő

Strandtürcsi
Papucs
Szandibandi
Cipike
Tusfürdő-sampi-fogkefe-fogkrém-hajkefe-hajcsat-balzsam-testápi-naptej-körömlakkszett-dezodor-parfüm-labello
Pénz
Vonatjegy
Epilátor és barátai (pl. csipesz)

Toll-papír
Gumipina

Víz
Könyv
Utravaló gyümike

Telefontöltő
Szúnyogírtó

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr102234249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schuppy 2010.08.21. 15:20:23

Nonstop drukk neked, hogy végre kapjál már valami szívednek teccő állást!
Más: "Tudós nyelvész rokon gyüjti az "újmagyar" szavakat és sörökben fizet... tehát áruld már el mi az a CSILLESEDÉS és GUMIPINA. (a többi talált kifejezést ismertem.)

m01ra 2010.08.26. 12:35:57

Csillesedés: az angol chill out kifejezésből (nyugalom) ered, jelentése pihengetés :)
Gumipina (18+): www.exkluzivshop.hu/szexshop.php?fm=1&am=9&aam=0&f=6709

sok sikert és sok sört kívánok :)
süti beállítások módosítása