feb
22

 Vasárnap hajnalban világmegváltó gondolataim születtek, de azóta kicsit elhalványultak. Úgyhogy várok a következő megihletésre.

De! Pénteken találkoztam délután HULKkal, aztán mentünk a Keletibe, haver, a Keletibe, utána koli, ebéd, aztán még kis baszakodás, majd indultunk hozzánk. Csak éppen, tudod, azokon a napokon, amikor az édes is keserű, nehéz az élet. Úgyhogy kis himihumi után aludtunk. Másnap együtt voltunk estig, kicsit nyögve-nyelős volt a hangulat, nem tudom, mi volt, de ilyen is van néha. Este volt nagy Totó szülinap, kiváló volt, aztán mentem éjjel a koliba HULKhoz, és olyan kibaszottul imádtam! Amikor sok napig nem tudunk együtt aludni, akkor már nagyon vágyom rá, és amikor végre beteljesül, az olyan boldogság, hogy be kell szarni!

Aztán ő hajnalban el, én még szundibabáztam, aztán mentünk Kiszsuzsiékhoz, onnan meg vissza SCH-be gyűlésre, hát ennyi, így állunk. De még mindig idegelem magam azon, hogy egy hónapban nagyjából 6x tudunk együtt aludni, abból legalább egyen menstruálok, hát ezért szedek gyógyszert, baszki? Ez most szerinted zsarolás? Az én kurva anyámat?

Aztán tegnap Bazsikához mentem, ottan kártyáztunk egy izmosat, ezt már szeretem!

Ja, és kinek van a bringájában egy akkora nyolcas, mint ide Karancslapujtő?

A) Eminem
B) Madonna
C) Wendy Moira Angela Darlnig

 

Mi kell a nőnek?

5. rész

Ha van egy kis ráérős időd, telefonálj a barátnődnek, hogy viszek neked egy kis meglepit, és vigyél neki egy műanyag poharas kávét, vagy forró csokit, vagy egy pogácsát. Aztán mehetsz is tovább. De mi, nők, nagyon tudjuk értkelni az apró, rögtönzött figyelmességeket. És nincs jobb a hálás nőnél - ezt már Platon is megmondta.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr321780975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása