Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb
28

 Ma felébredtem, és mentünk mesés családom még bővebb szekciójához, ugyanis gyönyörű Hannácska egyéves születésnapját ünnepeltük, és bizony az ő mesés anyukája indiai, és neki ott voltak a tesói meg az ő gyerekeik. Hát ha életemben láttam már tényleg könnyfakasztóan helyes, édes lurkókat, akkor most ráduplázhattam, mert hét olyan tüneményes kölyök volt ma a zsúron minden színárnyalatban (Raul, Domi, Shamina, Shalin, Juci, Dani, Hani), hogy nem tudtam hova kapkodjam a fejem! Majd mutatok képet is, de végzetesen és vérlázítóan szépek és csibészek!

Aztán mentem SCH-be, mert hogy majd felmondunk szpotokat. Na, meg a lónak a faszát, mert nem jött be senki.

Aztán kicsit henyélgettem HULKkal, úgy imádom! Ma is kurva sokat röhögtünk! Aztán este kártyázni voltunk; Dorothy, Natalie, Barney és jómagam - Martha Joker.

Egyébként meg a nap párbeszéde következik:

Helyszín: rokonaimnál.
Téma: Hanibaba szopizza az ujját.
Szereplők: Nagyi, Szerelmem és én.

Nagyi a Szerelmemnek magyarázva: Milyen érdekes, hogy Mojruska volt az egyetlen unokám, aki sosem cumizott.
Mojruska: Látnál most, Nagyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr481796203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása