dec
9

SZERDA - Álmodik a nyomor

Címkék: álom | Szerző: m01ra | 12:49 pm

Jézusom, azt álmodtam, hogy a Jutyúbon valaki mutatott egy felvételt egy nőről, aki full részegen, ziláltan, teljesen szétcsúszva egy csecsemővel sétálgat. A gyerek nagyon sovány, kb. már életveszélyben van. Én majdnem sírtam, mikor megnéztem a videót. Aztán eltelt egy pár nap, valami nagy buli volt a SCH-ben, és mikor mentem hazafelé, ott volt a buszon a nő. elvettem tőle a gyereket, kérdeztem, hogy hogy merészeli ezt, ez egy csöpp kis élet, hogy teheti tönkre? És egyszerűen elvittem a kisbabát. Hazahoztam, és adtam neki enni. Szóval kb. olyan voltam, mint mikor a 10 éves csibész kölyök a gonosz, utca végén lakó pasastól megmenti az egyik kiskutyát...

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr911585670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása