jún
12

M4n50n az én pásztorom

Címkék: zene fesztivál loser | Szerző: m01ra | 2:59 pm

Nem vagyok én sátán fattyja, de imádom egyszerűen! És annyira be vagyok zsongva, hogy eszem vesztem, ha csak arra gondolok, hogy hamarosan itt a nagy nap! A VOLT fesztivál isten egyik legnagyobb ajándéka!

Andika megint írt, figyeljed:
És te? Veled mi van? Schwarzie megtalált?-- baszni?


És ha már baszás! Tegnap a fülön csípett a kaller, hogy mi volt a bűnöm, azt nem mondom meg, de 1998 óta minden hónapban veszek bérletet, és beng, most volt itt egy kis simli, erre tessék, 12 rongy! Szegény munkanélkülit az ág is húzza!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr831181077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása