ápr
15

CSÜTÖRTÖK - Adás

Címkék: álom bódottá | Szerző: m01ra | 11:56 am

 Ma volt egy elég valóságos álmom. Az volt benne, hogy Janka, meg egy bartnője beszélgettek velem. Ők ketten egy ágyon, én meg velük szemben egy másikon, és mindannyian hasaltunk, és így dumcsikáztunk. A téma az volt, hogy Misit mennyire megviseli, hogy Andorral járok(???), és hogy belerokkan lassan ebbe (???), és a lányok valahogy arra próbáltak meg rávezetni, hogy amíg Misi nem tud szabadulni a gondolatomtól, addig Janka nem tud összejönni vele. És várták, hogy mondjak erre egy megoldást. De erre én csak azt tudtam mondani, hogy oldja meg, én is megoldottam, ez van, és Misi biztos nincs úgy oda, mint ahogyan ezt ők hiszik. Erre kórusban a két lány - Tudod mi van kiírva neki msn-n? Az, hogy "Bocsáss meg, Moira!" - és akkor egy pillanatra éreztem a súlyát a dolognak, mert Misi nincs a msn partnereim között, és nem tudtam, hogy ugratnak-e a lányok vagy tényleg ez az igazság. Nem mintha bármit is tudtam volna tenni.

Úgyhogy mindenkinek hajrá, járjon azzal, akivel akar, csak velem ne járjon senki egyelőre, velem csak Andor járjon. Oké? Örülök, hogy tisztáztuk a szabályokat.

Egyébként mindjárt húzok el hajat mosni, aztán meg Mamuhoz, aztán kéne menni a Petőfibe is. Ma is vágtam, sokat röhögtem.

Ja, és tegnap Hulk egyszercsak felvetette, hogy mi lenne, ha nálam aludna, ja, mert előtte TCS koncsertót hallgattuk kívülről ANdikával (be is fagyott a likam), és közben hívott a férfi. Örültem, mint majom a farkának, úgyhogy jött, látott, győzött.

Ja, hogy a kapkodós imidzset fenntartsam: tegnap még voltunk a Rádió 1-ben, elég fless volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr651923177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása