jan
26

 Taknyom még mindig ömlik, hangom sincsen, viszont köhögök.
Ezzel szemben tegnap negyed 8-ig vágtam a kertévében, és még mindig csak mi van?

A) Kolbászból készült kerítés
B) Hitegetés

Aztán jöttem haza, és gondoltam, vagy jön a Szerelmem vagy nem jön, és bár létezik még ezek mellett a népmesei jött is meg nem is, ő az első opciót választotta, és befutott.

Aztán vártunk itthon, mert Mamu elesett, és Nagyi meg Anyu kórházazott vele, ez elég szar fless... Úgyhogy aggódva várakoztunk. Szerencsére semmi komoly baj nincs.

Aztán alvás, reggel fel, majd be a koliba, ebéd, és semmit tevés, aztán én haza.

Ezek mellett pedig. Egyszer 8 évesen voltam Disney Landben, Franciaországban. Ott pedig volt valami játék, amire fel lehetett ülni, és közben egy bábokból készült kórus énekelt egy földöntúli szépségű dalt. Örökre megjegyeztem a dallamot. Aztán később kaptam egy műanyag játékrepülőt, aminek ha kinyitottam az ajtaját, ezt a dalt hallottam.
Aztán életem során sok gyermekkel találkoztam, nekik pedig sok játékuk volt, és a gyermekjátékok közt sok olyan akad, amit ha felhúzol ezt az édes nótát fújja.
Hannácskának is van ilyen. Meg is kérdeztem sebtiben édesanyukáját, hogy mi ez. Mondja, hogy ez az "édes álmoooot jóóó éééjt", de nem lettem sokkal bejjebb. Aztán keresgéltem a neten, és azon felül, hogy ez valami altatódal, és hogy sokféle szöveges változat létezik, mást nem tudtam meg. Gondoltam beütöm a Jutyúbba, és lőn! Kiderült, hogy ez bizony Brahms. Még hozzá a Lullaby. Azóta ezt hallgatom ezer és ezer verzióban. Lenyűgöző.


Mi kell a nőnek?

2. rész

Tegyél ki közös képet a közösségi portálokra, mert ennek - valamilyen misztikus és/vagy genetikai oknál fogva - a nő örül. Kieg.: annak meg te örülsz, ha a nő örül.

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr511705304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása