Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan
20

Csúfos a lemaradásom, tudom, de ma hazafelé menet Andorral végigrágtuk a dolgokat, úgyhogy most már kb. tudom, hogy mik voltak.

Szombaton mentünk az ikrek szülinapjára, háromévesek a kis édeskék, mindenki cukor, hatalmas család, voltunk vagy negyvenen, kemény volt és egyszerre király!

Aztán mentünk a Vakondok-vetítésre. Végre bulikáztam egy kicsit, és ezer és ezer ismerőssel találkoztam, hatalmas este volt, sörözés, dumálás, volt itt minden, úgyhogy kurvára fasza volt!

Aztán húztunk hozzánk a párhrhrtneremmel, aki édes volt, és csoddddálatos estét töltöttünk együtt, mint minden alkalommal, és olyan keményen durván atomra aludtam, hogy csuhajja!

Aztán reggel fel, mentünk KisZsuzsiékhoz, Andort kidobtuk a koliban, aztán telezabáltam magam Zsuzsiéknál, jó kis tárkonyos raguleves, amire minden alkalommal recskázom, annyira imádom.

Aztán onnan be a koliba, nehogy már 10 percnél többet különtöltsek Tarzantól, úgyhogy be hozzá, kicsit ledolgoztuk a tárkonyos ragulevest, aztán jöttünk hozzánk, filmet néztünk, Trainspotting (tudtátok, hogy Tommy = Hunt a Grey's Anatomyból????), még mindig jó a film, ez kétségtelen.

Aztán reggel fel, irány a kertévé, tanultam kicsit, nagyon nájsz. Aztán újra találkoztam ezzel kis édessel, akivel nem lehet betelni (ha nem én írnám ezeket a sorokat, már biztos hánynék, úgyhogy, hajrá, fogyókúrázók, olvassátok!), és mentünk ebédelni a koliba rendeltünk pizzát, aztán meg egy vaterás csávóval mentünk talicskázni, de nem azt hozta amit Mojruska rendelt, úgyhogy Mojruska elkámpicsorodva elkullogott.

Aztán volt adáska, Vakondokos. Szupersztárok a rádióban, jee, Mojruska nagyon kajálja a szupersztárokat.

Aztán mentem Karcsihoz kártyázni, voltunk páran, elég jól elröhögtünk, rikiki a császár, nem a póker, nekem osszál, Martha Joker!

Aztán Babocska jött ő is később, még egy kis rihiröhi meg játszási, kitaláltám egy jó kis csoportot a fészbúkra, lehet, hogy kivitelezem.

Aztán olyan (akit nem érdekel a szexuális életem, az menjen a követkző bekezdésre) élményben volt részem, hogy ihaj gecaúú!

Aztán kicsit összebalhéztunk, de nem nagyon és nem kibékíthetetlenül, volt kis síráska, meg volt vigasztaláska, meg ilyenek. Naná, hogy én bőgtem.

Ja, ápropó!

Új rovatot indítok! Melynek címe Mi kell a nőnek?.
Fiúk, férfiak, srácok, bácsikák! Fogadjátok meg őket! A rovatot minden esetben a Mi kell a nőnek? címkével fogom ellátni, és a bejegyzésben lilás-rózsaszínes (az oldallal harmonizáló) színárnyalattal fogom majd kiemelni eme jó tanácsokat, javaslatokat, ötleteket.

Lányok, Ti pedig adjatok hálát az égnek, hogy navigálom a férfit, akit szerettek, és írjatok még tippeket, max két mondatban! A legjobbakat közzé teszem.

Mi kell a nőnek?

1. rész

Bókoljál nekije. De ne csak úgy, hogy de szíp vagy gecaú, hanem úgy, hogy a semmiből egyszercsak azt mondod: bearanyozod az összes napomat! Kieg.: csak olyat mondj, amit tényleg szívből érzel!

Na, csőváz!

A bejegyzés trackback címe:

https://moira.blog.hu/api/trackback/id/tr491686437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása